باختم

قالب سبز


عشق یعنی علاقه ذهنی
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق یعنی علاقه ذهنیو آدرس alonem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لوگو دوستان

پشت میز قمار دلهره عجیبی داشتم برگی حکم داشتم

و دیگر هر چی بود ضعیف بود و پایین. 
بازی
 شروع شد

حاکم
 او بود و من محکوم همه برگهایم رفتند و سه برگ

بیش نماند برگی از جنس 
وفا
 رو کرد من بالاتر آمدم

بازی دست من بود 
عشق آمدم با حکم عشوه 
و ناز

برید و حکم آمد از جنس چشم سیاهش حکم من پایین بود و
 "باختم"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ 16:28 ] [ MOHAMMAD ]

.: Weblog Themes By GreenSkin :.

درباره وبلاگ

در چشمانم تنهایی ام را پنهان می کنم در دلم ، دلتنگی ام را در سکوتم ، حرفهای نگفته ام را در لبخندم ، غصه هایم را
امکانات وب