قالب سبز


عشق یعنی علاقه ذهنی
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق یعنی علاقه ذهنیو آدرس alonem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لوگو دوستان

دمش گرم…!!؟باران را می گویم،!؟به شانه ام زد و گفت: خسته شدی… امروز تو استراحت کن،من میبارم..


**********

اگر بدانی چقدر سخت است به یاد بودنت در عمق وحشت نبودنت،مرا هرگز اینگونه رها نمیکردی…


**********

اینجا جایی است ک وقتی زانوهایت را از شدت تنهایی بغل میکنی..
بجای همدردی برایت پول خرد می ریزند..


**********

تنــهایـی یعنـی ؛
ببـیـنـی
غـریـــبه هــا
دردت را
بهــــــتر از او
می فــهمند !


**********

تازه فهمیدم منم دروغگویه خوبیم!
دلم پر ازغمه؛حالم اصلا خوب نیست؛
اما هرکی بهم میگه:امروزچطوری؟
بهش لبخند میزنم و میگم:خوب…!


**********

منتظرم خدایا
خط پایانت کو؟آیاجهنمت همین جایی ک هستیم نیست؟
من آتشت رابه”نامردی ها؛دورویی هاوخیانت ها”ترجیح میدهم
شایداگرایوب هم درعصرمابودصبرش لبریز می شد…


**********

زمین ازتو بعید نیست لرزش کنی؛بر مردمانی ک ازدرون مدت هاست شکسته اند…


**********

در بازوبسته شدحتما باد بازشوخی اش گرفته،باز ادای آمدنت را درمی آورد تا دلم را درقفس دلتنگی بلرزاند..
افسوس که نمیداند صدای پایت را حفظم.


**********

وقتی میگویم برایم دعا کن…
یعنی کم آورده ام!
یعنی دیگرکاری از دست خودم برای خودم بر نمی آید….!


**********

اگرروزی داستانم رانقل کردی بگو:بی کس بود،اما نا کس نبود.تنهابود،اماکسی روتنهانذاشت.
دلشکسته بود،امادل کسی رونشکست.کوه غم بود ولی کسی رو غمگین نکرد وشاید بد بود ولی برای کسی بد نخواست ….؟


**********

کسی که چشم به راهه
از کسی که تو راهه
خسته تره!


**********

ماندن به پای کسی معرفت می خواهد
نه
بهانه..


**********

خدایا آلودگی آدمها ازحد گذشته دنیارو چند روزتعطیل نمیکنی؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:45 ] [ MOHAMMAD ]

.: Weblog Themes By GreenSkin :.

درباره وبلاگ

در چشمانم تنهایی ام را پنهان می کنم در دلم ، دلتنگی ام را در سکوتم ، حرفهای نگفته ام را در لبخندم ، غصه هایم را
امکانات وب